hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| اجرای 420 برنامه شاخص به مناسبت چهل‎سالگی انقلاب

گلستان| اجرای 420 برنامه شاخص به مناسبت چهل‎سالگی انقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برنامههای سازمان تبلیغات اسلامی در چله انقلاب اسلامی گفت: 420 برنامه شاخص به مناسبت چهلسالگی انقلاب در گلستان برگزار میشود.

 حجتالاسلام نورالله ولینژاد با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصحاب رسانه هم‌سنگران فرهنگی در استان گلستان هستند و برای اطلاعرسانی و فرهنگسازی تلاش فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه زیربنای فکری انقلاب اسلامی، فرهنگی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرهنگی آغاز شد ادامه پیدا کرد و فرهنگی بقاء پیدا کرد با توجه به همین دشمن جنگ فرهنگی را راهاندازی کرد و ما به جنگ تهاجم فرهنگی دشمن رفتیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه تقابل حق و باطل آغازی داشت و این آغاز ادامه دارد، اذعان کرد: امروز در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تقابل فرهنگی باقی است و دشمن همه همت خود را روی این مسئله متمرکز کرده است البته دشمن سایر مؤلفه‌ها اعم از جنگ هشت‌ساله، ترور، تحریم و محاصره اقتصادی و فشارهای سیاسی را آزمود و فشارهایی را به مجامع بینالمللی آورد.

ولینژاد اضافه کرد: دشمن به این نتیجه رسید که زیربنای فکری انقلاب اسلامی فرهنگی است لذا به این نتیجه رسید اگر ازنظر فرهنگی عقبنشینی کرده و یا متوقف شویم او به پیروزی میرسد.

وی تهاجم فرهنگی را مؤلفه نخست انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: 40 در مکتب اسلامی از قداست برخوردار است و انقلاب اسلامی با رسیدن به چهلسالگی مسیر کمال و ترقی را طی کرد و رشد فزاینده، ارزشمند و تکاملیافته داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن چهلسالگی انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بود، گفت: دشمن ادعا میکرد مگر مردم میتوانند تا چهلسالگی از انقلاب اسلامی صیانت کنند و برای سرنگونی انقلاب اسلامی توطئههای مختلف را در دستور کار قرار داد اما ناکام ماند.

ولینژاد با اشاره به برنامههای سازمان تبلیغات اسلامی در چله انقلاب اسلامی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز سعی کرده برنامههای متنوع و متفاوتی را برای چهلسالگی انقلاب برنامهریزی کند و درمجموع 420 برنامه شاخص برای استان گلستان برنامهریزی و تدارک دیده‌شده و سعی بر این است که تمام شهرها و روستاهای استان از برنامههای متنوعی بهرهمند شوند.

وی با بیان اینکه امید است ملت ایران در 22 بهمن امسال نیز با حضور باشکوه خود حماسه بهیادماندنی دیگر خلق کنند، گفت: هیچ‌کسی در وفاداری مردم ایران تردیدی ندارد و امیدواریم همه کمک کنند تا مردم در شرایط بهتری قرار بگیرند و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد